Re:retail är ett varumärkesnätverk med fokus på handel mot slutkonsument, numera kallat retail. Med innovation, kreativitet och kommersiell medvetenhet utvecklar Re:retail varumärken, butiks- och förpackningskoncept riktat mot slutkonsumenter. Med mer än trettioårs personlig erfarenhet av handel och varumärkesutveckling inom företag som IKEA, LINDEX, COLORAMA etc., baseras strategier och designlösningar på väl grundad kommersiell retailkunskap.

Inom nätverket finns specialister inom nästan alla olika aspekter som kan uppstå i ett projekt och som kund betalar du bara för de tjänster du använder och aldrig för en byrå set-up som du inte har behov av. Re:retail har tillgång till produktion men jobbar obehindrat med in-house eller redan upparbetade byrårelationer.

Re: kommer från ordet revidera som betyder ”förändra till ett modernare och effektivare tillstånd efter grundlig genomgång.”

Vår Idé: Genom analys, strategi- och konceptutveckling säkerställer vi lönsamheten i mötet mellan varumärke och kund.

Vårt löfte: Re:vitalizing retail.